Ekologijos filosofijos utilitarinis aspektas: korporacijų socialinės atsakomybės atvejis
				
										Raktiniai žodžiai:
				
				
																		darbuotojų individualūs įsitikinimai, 													ekologijos filosofija, 													ekologinė sąmonė, 													konkurencinis pranašumas, 													korporacijų socialinė atsakomybė															
			
			
										Anotacija
Šiuo tyrimu siekiame sujungti filosofinę perspektyvą ir kasdienybės praktinę ekologijos etiką su pragmatiškesne korporacijų socialinės atsakomybės (KSA) sąvoka. Parodome, kad pastarosios svarba remiasi subjekto ir objekto skirties atsisakymu ir tiek asmeninės, tiek kultūrinės ekologinės sąmonės, kylančios iš žmogaus ir gamtos vienybės sampratos, raida. Šis sąmonės filosofinis pokytis reikšmingas ir naudingumo požiūriu. Todėl tiriame, ar santykį tarp korporacijų socialinės atsakomybės ir įmonės pardavimų augimo medijuoja konkurencinis pranašumas ir ar darbuotojų individualus kasdienis suvokimas ir jų įsitikinimai apie socialinę atsakomybę atlieka moderuojantį vaidmenį KSA pardavimų augimo plotmėje. Analizės metu atskleistas ryšys tarp KSA ir pardavimų augimo bei pozityvus KSA poveikis pardavimų augimui, kurį teigiamai moderuoja darbuotojų individualūs įsitikinimai apie socialinę atsakomybę, kylančią iš ekologinės sąmonės.
						Publikuotas
					
					
						2018-03-20
					
				
						Numeris
					
					
				
							Skyrius
						
						
							Technikos ir ekologijos filosofija
						
					