Nežymiai sutrikusio intelekto mokini? vertinimo ir ?sivertinimo b?d? bei metod? ypatumai geografijos pamokose
DOI:
https://doi.org/10.6001/geol-geogr.v1i3.3188Abstract
Siekdami utikrinti ugdymo kokyb?, ypa? kai klas?je yra ir speciali?j? poreiki? mokini?, mokytojai turi kruop?iai suplanuoti savo veikl?parinkti tinkamus ugdymo b?dus ir formas, mokymo(si) metodus ir priemones, sukurti atitinkam? ugdymo(si) aplink?. Ne maiau svarbi kiekvieno mokytojo s?kmingos veiklos dalismokini? pasiekim? vertimas ir ?sivertinimas. Vertinimas pla?i?ja prasme orientuotas ? besimokan?i?j? asmenini? gali? pl?tojim?, adekvat? savo galimybi? ir geb?jim? vertinim?. Jis turi atspind?ti ko mokomasi, kas imokta, kokiais b?dais ugdymo procesas vyksta, ar jis vyksta neignoruojant individuali? besimokan?iojo mokymosi temp? ir b?d?, atsivelgiant ? besimokan?iojo poreikius. Remdamasis vertinimo informacija, mokytojas suteikia pagalb? tiems mokiniams, kuriems jos reikia, pavyzdiui, speciali?j? poreiki? mokiniams. iame straipsnyje, pasitelkus mokslin?s literat?ros ir empirini? tyrimo rezultat? analiz?, apvelgiami neymiai sutrikusio intelekto mokini? vertinimo ir ?sivertinimo b?d? bei metod? ypatumai geografijos pamokose.Downloads
Published
2015-11-16
Issue
Section
Geografijos edukacija / Geographical Education